Symbol:
Wydział:
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych
Podstawa prawna:
Opłaty:
Opłat nie pobiera się
Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie - "od ręki". W przypadku nie spełnienia przesłanek do zameldowania - do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 2 miesięcy.
Jednostka odpowiadająca:
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji o odmowie zameldowania.
Uwagi:
Formularz zgłoszenia meldunkowego jest obowiązkowy.
Osoba, która się zameldowała otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne do czasu upływu terminu zameldowania.
Dokumenty
• Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, potwierdzony przez wynajmującego, najemcę, osobę, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciela lokalu (wymagany)
• Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - skrócony odpis aktu urodzenia) (do wglądu)
• Książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony) (do wglądu)