Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

PPR.271.4.20011

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PABIANICE

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Pabianice Uchwały Nr LI/396/2010 z dnia 27.10.2010 r. w sprawie uchylenia uchwały Nr XLVII/348/2010 z dnia 23.06.2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium i uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pabianice i przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pabianice.

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące STUDIUM.

Wnioski należy składać na piśmie na adres: Urząd Gminy Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice , w terminie do dnia 20 kwietnia 2011 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11, art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 3 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pabianice. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami sprawy i zgłaszać wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko.

Zgodnie z art. 40 ustawy z 3 października 2008 r., uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

  1. w formie pisemnej, na adres: Urząd Gminy Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice,
  2. ustnie do protokołu, w Siedzibie Urzędu Gminy pok. 11 lub w sekretariacie Urzędu pok. 1
  3. za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres e-mail: gmina@Pabianice.gmina.pl

      Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

      WÓJT GMINY PABIANICE
      /-/ Henryk Gajda

Metadane

Źródło informacji:Andrzej Krepski
Data utworzenia:2011-03-24 14:01:12
Wprowadził do systemu:Mariusz Rzepkowski
Data wprowadzenia:2011-03-24 14:01:57
Opublikował:Mariusz Rzepkowski
Data publikacji:2011-03-24 14:05:19
Ostatnia zmiana:2011-03-24 22:38:57
Ilość wyświetleń:1884