OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Urząd Gminy w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze .
Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy: Umowa o prace na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami oraz rolnictwem,
- wydawanie opinii w zakresie prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, prawa wodnego,
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie uwarunkowań środowiskowych,
- organizowanie i wspieranie działań proekologicznych,
- opracowywanie planu przychodów i rozchodów budżetu gminy w zakresie działania Referatu,
- analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji gminnych,
- przygotowania terenów gminnych pod inwestycje,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,
- przygotowywanie wniosków o przyznanie środków z Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz z innych funduszy pomocowych w celu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- rozliczanie przyznanych dotacji,
- nadzór i koordynowanie w zakresie:
- ochrony gruntów rolnych i leśnych,
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,
- administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,
- przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
- koordynacja działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
- prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i statystyki rolnej oraz wydawanie na wniosek zainteresowanych zaświadczeń o pracy w rolnictwie,
- zapewnienie zbiórki, transportu i unieszkodliwiania padłych zwierząt z terenu gminy,
- ewidencji działalności gospodarczej,
- pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadań,
- współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
- współdziałanie z Sekretarzem Gminy w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników danego Referatu,
4. Wymagania niezbędne związane z stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- 5 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office
- umiejętność kierowania zespołem ludzkim
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym
- umiejętność korzystania z przepisów prawa
- mile widziana praca w jednostkach administracji rządowej lub samorządowej.
6. Preferowane cechy osobowe kandydata:
- umiejętność komunikacji z petentem,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz organizacji pracy zespołu pracowników Referatu,
- odporność na stres.
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
- podpisana klauzula o treści "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926 z późniejszymi zmianami )
8. Termin składania dokumentów:
- do dnia 28 czerwca do godz.14,00
9. Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 , 95-200 Pabianice ( sekretariat) z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy na stanowisko Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami"
10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.
11. Informacje dodatkowe o naborze:
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu Cywilnego t. j. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego,
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach prze okres 3-ch miesięcy.
- Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 -ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.
- Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w pok. 16 /kadry/ Urzędu Gminy w Pabianicach , ul. Torowa 21 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w kadrach Urzędu Gminy w Pabianicach sporządzając protokół zniszczenia.
Wójt Gminy
/ - / inż. Henryk Gajda
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Jadwiga Słubik |
Data utworzenia: | 2011-06-14 14:21:18 |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Rzepkowski |
Data wprowadzenia: | 2011-06-14 14:21:35 |
Opublikował: | Mariusz Rzepkowski |
Data publikacji: | 2011-06-14 14:27:45 |
Ostatnia zmiana: | 2011-06-14 14:27:55 |
Ilość wyświetleń: | 2500 |