OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Wójt Gminy Pabianice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
- Inspektor d.s gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21.
2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy:
Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu z służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Pabianice,
- zorganizowanie, wdrożenie i obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,
- wdrożenie nowych przepisów w zakresie działalności podmiotów w zakresie odbioru i transportu odpadów,
- utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
- prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
- współpraca z referatem Finansowym w zakresie egzekucji opłat,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
- współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja,
- współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
- przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dot. gospodarowania odpadami komunalnym,
- kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pabianice,
- współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
- prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców,
- organizowanie na terenie gminy akcji "sprzątanie świata"
- dokonywanie kontroli stanu sanitarno - porządkowego mającego wpływ na środowisko naturalne,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami,
- opracowywanie wniosków i współdziałanie z odpowiednimi komórkami w Urzędzie w ich opracowaniu w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych
- przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
- realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- 4 letni staż pracy
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowaniu ustaw o odpadach gospodarce komunalnej, ochronie środowiska w gminach i utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień Publicznych, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych
- biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
- łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziany staż pracy w strukturach samorządowych lub w spółkach komunalnych bądź w przedsiębiorstwach zajmujących się gospodarką odpadami, w tym na stanowisku związanym z ochroną środowiska,
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
- podpisana klauzula o treści "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami/"
7. Termin składania dokumentów:
- do dnia 5 września 2012 r
8. Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Pabianicach
Sekretariat
95-200 Pabianice
ul. Torowa 21
z dopiskiem "Oferta pracy na stanowisko inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi"
9. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.
10. Informacje dodatkowe o naborze:
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu cywilnego tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.
- Wyłonieni kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach przez okres 3 miesięcy.
- Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciąg 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
- Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru zostają zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru. Likwidacji dokumentów dokonuje się w kadrach Urzędu Gminy w Pabianicach sporządzając protokół zniszczenia.
Wójt Gminy Pabianice
inż. Henryk Gajda
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Mariusz Rzepkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Rzepkowski |
Data wprowadzenia: | 2012-08-21 12:57:09 |
Opublikował: | Mariusz Rzepkowski |
Data publikacji: | 2012-08-21 14:35:56 |
Ostatnia zmiana: | 2012-08-21 14:35:57 |
Ilość wyświetleń: | 2993 |