Urząd Gminy w Pabianicach zaprasza do składania ofert na: "Wykonanie audytu energetycznego systemu oświetlenia ulicznego Gminy Pabianice na potrzeby podniesienia jego efektywności energetycznej wraz z elektroniczną ewidencją infrastruktury oświetleniowej oraz programem funkcjonalno-użytkowym modernizacji oświetlenia"
Termin realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.
Informacje o procedurze zapytania ofertowego:
a) ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice w terminie do dnia 18 sierpnia 2015 r. z dopiskiem "Audyt energetyczny systemu oświetlenia ulicznego Gminy Pabianice" w formie:
- pisemnej /osobiście, listownie/, na adres jak w pkt 1;
- elektronicznej na adres: gmina@pabianice.gmina.pl jako skan dokumentu - oferty. W tytule wiadomości należy wpisać: "Audyt energetyczny systemu oświetlenia ulicznego Gminy Pabianice".
Pełna treść zapytania ofertowego w załączeniu.
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Zapytanie ofertowe (26.5kB) | ||
Opis przedmiotu zamówienia (37kB) | ||
Wzór umowy (45kB) | ||
Formularz ofertowy (20.5kB) |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Pabianicach |
Źródło informacji: | Roman Figiel |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Rzepkowski |
Data wprowadzenia: | 2015-08-06 14:18:12 |
Opublikował: | Mariusz Rzepkowski |
Data publikacji: | 2015-08-07 10:42:44 |
Ostatnia zmiana: | 2015-08-07 10:42:45 |
Ilość wyświetleń: | 2397 |