Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami/ Wójt Gminy Pabianice ogłasza nabór na kandydatów na wolne 

 

stanowisko urzędnicze

- inspektor ds. planowania przestrzennego

w Referacie Dróg i Planowania Przestrzennego

w Urzędzie Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice

 

 

1.    Wymagania kwalifikacyjne:

  1) Wymagania niezbędne:

-        obywatelstwo polskie,

 

-        pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-        nieposzlakowana opinia,

-        stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

-        wykształcenie wyższe w zakresie planowania przestrzennego i/lub budownictwa,

-        staż pracy minimum 4 lata na podobnym stanowisku albo pokrewnym /na umowę o pracę/

-        znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postepowania administracyjnego, prawo budowlane i ustawa o gospodarce nieruchomościami,

-        biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office oraz oprogramowania Systemu Informacji Przestrzennej.

 

 

2) Wymagania dodatkowe:

-          uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno - budowlanej,

-          umiejętność korzystania z przepisów prawa,

-          umiejętność komunikacji z petentem,

-          samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku,

-          prawo jazdy kat. B

 

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

Do zadań stanowiska ds. planowania przestrzennego należy prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego Gminy Pabianice, a w szczególności:

 

-        przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,

 

-        koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,

-        koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych do  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

-        przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów
i wyrysów,

-        prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego,

-        ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowywanie wyników tej oceny,

-        dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

-        prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

-        prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego terenu,

-        rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.

-        przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustaw i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - w zakresie wykonywanych zadań.

-        przygotowywanie projektów aktów normatywnych w tym uchwał Rady Gminy Pabianice i zarządzeń Wójta Gminy Pabianice dotyczących realizacji zadań związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy Pabianice,

-        przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego,

-        pomoc Radzie Gminy Pabianice, właściwym Komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym w wykonywaniu ich zadań w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego,

-        przygotowanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych gminy, udział
w opracowywaniu planów remontowych i modernizacyjnych,

-        prowadzenie prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych, kompletowanie materiałów przedprojektowych,

-        nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę,

-        nadzór nad realizacją prac remontowo-modernizacyjnych,

-        udział w dokonywaniu odbioru inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru i przekazywanie ich użytkownikom,

-        przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz, bieżących informacji w zakresie wykonywanych zadań

 

 

3. Warunki pracy na stanowisku:

-        pełny wymiar czasu pracy,

-        praca przy komputerze powyżej 4 godzin,

-        kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem Urzędu oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,

-        praca w siedzibie i poza siedzibą Urzędu.

 

 

4.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach
ul. Torowa 21, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach nie wyniósł co najmniej 6%  (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia).

5. Wymagane dokumenty:

1)      własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

2)      własnoręcznie podpisany życiorys,

3)      wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu)

4)      zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

5)      własnoręcznie podpisane oświadczenia:

a)      o nieposzlakowanej opinii,

b)      posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

c)      posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy

(wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu) oraz

d)     własnoręcznie podpisane oświadczenie że stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu o naborze,

e)      wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych,

6)      kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe,

7)      kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,

8)      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy.

6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów

1) wymagane dokumenty aplikacyjne można:

 

a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 - w sekretariacie lub

 

b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice,

 

2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia:

 

 

"konkurs na stanowisko  inspektor ds. planowania przestrzennego".

 

 

3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia
3 lutego 2017 r. do godziny 14:00,

 

4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu,

 

5) aplikacje przesłane w formie elektronicznej oraz poza ogłoszeniem - nie będą rozpatrywane,

 

6) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione
telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji - pisemnego testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

 

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pabianicach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Pabianicach
ul. Torowa 21.

Pabianice, dnia 23 stycznia 2017 r.

 

 

 

Załączniki

Oświadczenie nr 1 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 2 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 3 (28.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 4 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 5 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Kwestionariusz Osobowy (16.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:Urząd Gminy w Pabianicach
Źródło informacji:Anna Chodasewicz-Izaszek
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Rzepkowski
Data wprowadzenia:2017-01-23 15:02:24
Opublikował:Mariusz Rzepkowski
Data publikacji:2017-01-23 15:05:28
Ostatnia zmiana:2017-01-27 08:11:04
Ilość wyświetleń:1626