Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) Wójt Gminy Pabianice ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

- podinspektor ds. wymiaru podatków

w Referacie Finansowym
w Urzędzie Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice

1. Wymagania kwalifikacyjne:

1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony  18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 letni staż pracy (na umowę o prace),
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia aktów prawnych i zasad techniki prawodawczej,
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania ustaw:  o finansach publicznych, ordynacja podatkowa,  postępowanie egzekucyjne w administracji i aktów wykonawczych do tych ustaw, biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
2) Wymagania dodatkowe:
- rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole,
- łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.


2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym

Do zadań pod inspektora ds. wymiaru podatków należy:
1) Przygotowanie i wystawianie decyzji wymiarowych.
2) Przygotowanie i wystawianie  decyzji wymiarowych zmieniających.
3) Prowadzenie ewidencji wymiarowej dotyczącej ostatnich 10 lat podatkowych.
4) Przyjmowanie podań od podatników i przeprowadzanie postępowania podatkowego dotyczącego umarzania, rozłożenia na raty i odroczenia terminu płatności.
5) Przyjmowanie podań od przedsiębiorców i przeprowadzanie postępowania podatkowego dotyczącego umarzania, rozłożenia na raty i odroczenia terminu płatności.
6) Wystawianie decyzji uznaniowych dotyczących umorzeń podatku, rozłożenia podatku na raty, odroczenia terminu płatności.
7) Przygotowywanie i wystawianie decyzji dotyczących zwrotu podatku akcyzowego.
8) Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
9) Wydawanie zaświadczeń dotyczących Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
10) Współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej oraz Wydziałem Architektury i Budownictwa w sprawie uaktualniania danych stanowiących podstawę wymiaru podatków.
11) Poświadczanie stanu majątkowego podatników.
12) Uzupełnianie kart gospodarstw według nowej klasyfikacji gruntów.
13) Sporządzanie  wezwań dla rolników w celu złożenia informacji podatkowych.
14) Przygotowanie informacji dotyczących klasyfikacji gruntów.
15) Aktualizacja  NIP, pesel, danych osobowych, adresów podatników.
16) Weryfikacja złożonego zeznania z bazą danych w komputerze.
17) Ewidencja przypisów i odpisów.
18) Sporządzanie sprawozdań  dotyczących:
- wymiaru podatków
- umorzeń, rozłożenia na raty, odroczeń
- umorzeń, rozłożenia na raty, odroczeń dla przedsiębiorców
- zwrotu podatku akcyzowego
19) Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich czynności i obowiązków określonych powyżej, w miarę potrzeby pomaganie innym pracownikom Urzędu Gminy a na polecenie przełożonych wykonywanie także innych czynności. np.: przygotowywanie listy do wyborów Izb Rolniczych, przygotowywanie i uaktualnianie list dla GUS dotyczących rolników, przygotowywanie i uaktualnianie list dla KRUS dotyczących rolników.
20) Przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - w zakresie wykonywanych zadań.
21) Przygotowywanie projektów aktów normatywnych w tym uchwał Rady Gminy Pabianice i zarządzeń Wójta Gminy Pabianice w zakresie wykonywanych zadań.
22) Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy lub Skarbnika Gminy.


3. Warunki pracy na stanowisku
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem Urzędu oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach nie wyniósł co najmniej 6%
 (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia).

5. Wymagane dokumenty:
    1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
    2) własnoręcznie podpisany życiorys,
    3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu)
    4) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
    5) własnoręcznie podpisane oświadczenia:
    a) o nieposzlakowanej opinii,
    b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    c) posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy
    d) własnoręcznie podpisane oświadczenie że stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu o naborze,
    e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych,
    (wg. wzorów dostępnych na BIP Urzędu)
    6) kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe,
    7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
    8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy.
 

6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów
1) wymagane dokumenty aplikacyjne można:

a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 – w sekretariacie lub
b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice,

2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia:
„konkurs na stanowisko  podinspektor ds. wymiaru podatków”.

3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia
23 sierpnia 2018 r. do godziny 14:00,

4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu,

5) aplikacje przesłane w formie elektronicznej oraz poza ogłoszeniem - nie będą rozpatrywane,

6) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji – pisemnego testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pabianicach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Pabianicach
ul. Torowa 21.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina  Pabianice, 95-200 Pabianice,
ul. Torowa 21.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1
lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
1) dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych będą przechowywane zgodnie z Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz .U. 2018 poz. 217)
2) dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 
3) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób nie odbierane w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
4. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody
5. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
7. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
8. podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z 2017 r. poz. 60, 1930/

Pabianice, dnia 13 sierpnia 2018 r.                                                

Wójt Gminy Pabianice
Henryk Gajda

Załączniki

Kwestionariusz osobowy (16.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 1 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 2 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 3 (28.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie nr 4 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zgoda na przetwarzanie danych (35kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:Urząd Gminy w Pabianicach
Źródło informacji:Mariusz Rzepkowski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Rzepkowski
Data wprowadzenia:2018-08-13 11:13:26
Opublikował:Mariusz Rzepkowski
Data publikacji:2018-08-13 12:01:24
Ostatnia zmiana:2018-08-13 12:25:49
Ilość wyświetleń:799