Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

 

Pabianice dnia 20.07.2010 r.

Znak spr. 7625-5/10

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) zawiadamiam o wszczęciu w dniu 15.07.2010 r. na wniosek:Ryszarda Iwaśków - Kierownika Referatu Gospodarki Gruntami Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Pabianicach, postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:

Przebudowie ul. Platynowej, we wsi Piątkowisko Gmina Pabianice

Celem prowadzonego postępowania jest dokonanie oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia przez analizę oraz ocenę bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi. Informuję o uprawnieniach strony tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium, w tym o prawie do przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków w postępowaniu dowodowym.

Na podstawie art. 41 § 5 kpa w toku postępowania strony oraz ich pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 tego przepisu, w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Otrzymują:

  1. strony postępowania - (zgodnie z art. 49 KPA)
  2. a/a

Wójt Gminy
inż. Henryk Gajda

Metadane

Źródło informacji:Andrzej Dudziak
Data utworzenia:2010-07-20 12:56:00
Wprowadził do systemu:Mariusz Rzepkowski
Data wprowadzenia:2010-07-20 12:56:21
Opublikował:Mariusz Rzepkowski
Data publikacji:2010-07-20 13:00:05
Ostatnia zmiana:2010-07-20 13:00:28
Ilość wyświetleń:1241