Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

1. Urząd Gminy w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze .

Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami

2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy: Umowa o prace na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

  1. prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami oraz rolnictwem,
  2. wydawanie opinii w zakresie prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, prawa wodnego,
  3. wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie uwarunkowań środowiskowych,
  4. organizowanie i wspieranie działań proekologicznych,
  5. opracowywanie planu przychodów i rozchodów budżetu gminy w zakresie działania Referatu,
  6. analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji gminnych,
  7. przygotowania terenów gminnych pod inwestycje,
  8. przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,
  9. przygotowywanie wniosków o przyznanie środków z Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz z innych funduszy pomocowych w celu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
  10. rozliczanie przyznanych dotacji,
  11. nadzór i koordynowanie w zakresie:
    • ochrony gruntów rolnych i leśnych,
    • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,
    • administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,
    • przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
    • koordynacja działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
    • prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i statystyki rolnej oraz wydawanie na wniosek zainteresowanych zaświadczeń o pracy w rolnictwie,
    • zapewnienie zbiórki, transportu i unieszkodliwiania padłych zwierząt z terenu gminy,
    • ewidencji działalności gospodarczej,
  12. pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadań,
  13. współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,
  14. przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
  15. współdziałanie z Sekretarzem Gminy w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników danego Referatu,

4. Wymagania niezbędne związane z stanowiskiem urzędniczym:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończony 18 rok życia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • 5 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  • biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office
  • umiejętność kierowania zespołem ludzkim

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym

  • umiejętność korzystania z przepisów prawa
  • mile widziana praca w jednostkach administracji rządowej lub samorządowej.

6. Preferowane cechy osobowe kandydata:

  • umiejętność komunikacji z petentem,
  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz organizacji pracy zespołu pracowników Referatu,
  • odporność na stres.

7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • życiorys
  • kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
  • podpisana klauzula o treści "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926 z późniejszymi zmianami )

8. Termin składania dokumentów:

  • do dnia 28 czerwca do godz.14,00

9. Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 , 95-200 Pabianice ( sekretariat) z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy na stanowisko Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami"

10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.

11. Informacje dodatkowe o naborze:

  1. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu Cywilnego t. j. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego,
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
  3. Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.
  4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny.
  5. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
  6. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach prze okres 3-ch miesięcy.
  7. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 -ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.
  8. Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w pok. 16 /kadry/ Urzędu Gminy w Pabianicach , ul. Torowa 21 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w kadrach Urzędu Gminy w Pabianicach sporządzając protokół zniszczenia.

Wójt Gminy
/ - / inż. Henryk Gajda

Metadane

Źródło informacji:Jadwiga Słubik
Data utworzenia:2011-06-14 14:21:18
Wprowadził do systemu:Mariusz Rzepkowski
Data wprowadzenia:2011-06-14 14:21:35
Opublikował:Mariusz Rzepkowski
Data publikacji:2011-06-14 14:27:45
Ostatnia zmiana:2011-06-14 14:27:55
Ilość wyświetleń:2500