Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami/ Wójt Gminy Pabianice ogłasza nabór na kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

- podinspektor ds. planowania przestrzennego

w Referacie Dróg i Planowania Przestrzennego
w Urzędzie Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice

1. Wymagania kwalifikacyjne:
 

1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe w zakresie planowania przestrzennego i/lub budownictwa,
- staż pracy 1 rok pracy zgodnie z wykształceniem
- staż pracy 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym (umowa o pracę) lub 2 lata stażu na stanowisku urzędniczym,
- znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postepowania administracyjnego, prawo budowlane i ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office oraz oprogramowania Systemu Informacji Przestrzennej.

2) Wymagania dodatkowe:
- umiejętności oceny dokumentacji budowlanej, nadzorowania i odbioru prac budowlanych, umiejętność stosowania przepisów w zakresie uzyskiwania pozwoleń na budowę, pozwoleń na użytkowanie, dokumentacji odbiorowej itp. z wyłączeniem inwestycji drogowych i wod - kan.
- umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- umiejętność komunikacji z petentem,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B


2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:


Do zadań stanowiska ds. planowania przestrzennego należy prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego Gminy Pabianice, a w szczególności:
- przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
- koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
- koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych do  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów
i wyrysów,
- prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego,
- ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowywanie wyników tej oceny,
- dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego terenu,
- rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.
- przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustaw i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - w zakresie wykonywanych zadań.
- przygotowywanie projektów aktów normatywnych w tym uchwał Rady Gminy Pabianice i zarządzeń Wójta Gminy Pabianice dotyczących realizacji zadań związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy Pabianice,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- pomoc Radzie Gminy Pabianice, właściwym Komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym w wykonywaniu ich zadań w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- uzyskiwanie pozwoleń na budowę, zgłaszanie do właściwych instytucji robót budowlanych i modernizacyjnych,
- uczestnictwo w przygotowaniu propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych gminy, udział w opracowywaniu planów remontowych i modernizacyjnych,
- uczestnictwo w prowadzeniu prac przygotowawczych procesów budowlanych, kompletowanie materiałów projektowych i ich ocena, 
- uczestnictwo w nadzorowaniu prac budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę,
- uczestnictwo w nadzorowaniu prac remontowo-modernizacyjnych,
- udział w dokonywaniu odbioru inwestycji budowlanych i remontów, udział w pracach komisji odbioru i przekazywanie ich użytkownikom (pozwolenia na użytkowanie itp.)
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz, bieżących informacji w zakresie wykonywanych zadań

3. Warunki pracy na stanowisku:

- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem Urzędu oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
- praca w siedzibie i poza siedzibą Urzędu.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach

ul. Torowa 21, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach nie wyniósł co najmniej 6%  (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia).

5. Wymagane dokumenty:

1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisany życiorys,
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu)
4) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
5) własnoręcznie podpisane oświadczenia:

a) o nieposzlakowanej opinii,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
c) posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy (wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu) oraz
d) własnoręcznie podpisane oświadczenie że stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu o naborze,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych,

6) kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy.
 

6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów

1) wymagane dokumenty aplikacyjne można:

a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 - w sekretariacie lub
b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice,

2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia:
"konkurs na stanowisko  podinspektor ds. planowania przestrzennego".

3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 marca 2017 r. do godziny 14:00,

4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu,

5) aplikacje przesłane w formie elektronicznej oraz poza ogłoszeniem - nie będą rozpatrywane,

6) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji - pisemnego testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona jw Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pabianicach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21.

Pabianice, dnia 22 lutego 2017 r.

Załączniki

Ogłoszenie o naborze (27.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Kwestionariusz osobowy (16.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie 1 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie 2 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie 3 (28.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie 4 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie 5 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:Urząd Gminy w Pabianicach
Źródło informacji:Anna Chodasewicz-Izaszek
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Rzepkowski
Data wprowadzenia:2017-02-22 13:51:01
Opublikował:Mariusz Rzepkowski
Data publikacji:2017-02-22 13:57:01
Ostatnia zmiana:2017-02-22 13:59:00
Ilość wyświetleń:1643