Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Pabianice

Kolorowy pasek

2017.12.19 - Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. gospodarki odpadami komunalnymi

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

 

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami/ Wójt Gminy Pabianice ogłasza nabór na kandydatów na wolne 

stanowisko urzędnicze

- podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi

w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami

w Urzędzie Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice

 

1.    Wymagania kwalifikacyjne:

1) Wymagania niezbędne:

-          obywatelstwo polskie,

-          ukończony  18 rok życia,

-          pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-          nieposzlakowana opinia,

-          stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na określonym stanowisku,

-          wykształcenie wyższe,

-          minimum 5 letni staż pracy (na umowę o prace),

-          znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania ustaw o odpadach,  ochrona środowiska, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ordynacji podatkowej i aktów wykonawczych do tych ustaw,

-          biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.

2) Wymagania dodatkowe:

-          rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole,

-          łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,

-          prawo jazdy kat. B,

-          umiejętność komunikacji z petentem,

-          umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.

 

 

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym

Do zadań stanowiska ds. gospodarki odpadami komunalnymi należy:

1.        prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Pabianice,

2.        wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,

3.        aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości  objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,

4.        prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,

5.        prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,

6.        opracowanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja,

7.        przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,

8.        przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dot. gospodarowania odpadami komunalnym,

9.        kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pabianice,

10.    współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,

11.    planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,

12.     prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców gminy,

13.    prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami,

14.    opracowywanie wniosków i współdziałanie z odpowiednimi komórkami w Urzędzie w ich opracowaniu w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych w zakresie wykonywanych zadań,

15.    przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - w zakresie wykonywanych zadań,

16.    realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,

17.     przygotowywanie projektów aktów normatywnych w tym uchwał Rady Gminy Pabianice i zarządzeń Wójta Gminy Pabianice w zakresie wykonywanych zadań,

18.    przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych w zakresie wykonywanych zadań,

19.    pomoc Radzie Gminy Pabianice, właściwym Komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym w wykonywaniu ich zadań w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.

3.    Warunki pracy na stanowisku

 

-          pełny wymiar czasu pracy,

-          praca przy komputerze powyżej 4 godzin,

-          kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem Urzędu oraz za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach nie wyniósł co najmniej 6%
 (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia).

 

5. Wymagane dokumenty:

1)      własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

2)      własnoręcznie podpisany życiorys,

3)      wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu)

4)      zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

5)      własnoręcznie podpisane oświadczenia:

a)      o nieposzlakowanej opinii,

b)      posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

c)      posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy

d)     własnoręcznie podpisane oświadczenie że stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu o naborze,

e)      wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych,

    (wg. wzorów dostępnych na BIP Urzędu)

6)      kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe,

7)      kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,

8)      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy.

6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów

1) wymagane dokumenty aplikacyjne można:

 

a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 – w sekretariacie lub

b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice,

 

2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia:

„konkurs na stanowisko  podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi”.

 

3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia
05 stycznia 2018 r. do godziny 14:00,

4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu,

5) aplikacje przesłane w formie elektronicznej oraz poza ogłoszeniem - nie będą rozpatrywane,

6) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione
telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji – pisemnego testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

 

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pabianicach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Pabianicach
ul. Torowa 21.

 

Pabianice, dnia 19 grudnia 2017 r.                                                         Wójt Gminy Pabianice

                                                                                                                        Henryk Gajda

  

 

Załączniki

KONKURS ogłoszenie (57.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (16.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie1 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie 2 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie 3 (28.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie 4 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie ochrona danych osobowych (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
INFORMACJA O WYNIKACH konkursu (14.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Magdalena Kardas
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Magdalena Kardas
Data wprowadzenia:2017-12-19 14:05:26
Opublikował:Magdalena Kardas
Data publikacji:2017-12-19 14:10:35
Ostatnia zmiana:2018-01-26 12:45:36
Ilość wyświetleń:1201